Неділя, 23.09.2018, 04:26
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Загальноосвітня школа I-III ступенів с.Овлочин

Меню сайту
Форма входу
Годинник
Погода
Корисні посилання
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Життя сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Калькулятор
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Про вчителя 1 класу

Марчук Людмила Степанівна, вчитель початкових класів   ЗОШ  І-ІІІ  ступенів с. Овлочин    

          

Марчук  Людмила  Степанівна  має  повну  вищу  освіту  за  спеціальністю  вчитель  початкових класів  та  працює  за  отриманим  фахом  у  ЗОШ  І-ІІІ  ступенів  з  1998 року. Вчитель  має  кваліфікаційну  категорію  «спеціаліст  вищої категорії».        Людмила  Степанівна забезпечує  високий  рівень  викладання  предметів відповідно  до  навчальних   програм  та  з  дотриманням  вимог  Державного  стандарту  загальної  середньої  освіти. 

  Метою  фахової  діяльності  педагога  є  формування  у молодших школярів здатності до аналізу та синтезу, навчання  основних операцій та прийомів мислення,  розвитку кмітливості, просторової уяви, пам’яті та уваги.

У  повсякденній  роботі  вчителька  на  високому  рівні  володіє  інноваційними  освітніми  методиками  й  технологіями:  активно  їх  використовує  та  поширює  у  професійному  середовищі,  має власний педагогічний почерк, постійно перебуває у творчому пошуку. Багато уваги приділяє самовдосконаленню, пройшла навчання за програмою «Інтел». Навчання для майбутнього», в своїй роботі широко використовує компютерні презентації.

Досконало володіє перспективними методами навчання, в своїй роботі використовує елементи особистісно орієнтованого, проблемного, розвивального, інтерактивного, проектного навчання.

Людмила  Степанівна  завжди продумує структуру уроку, глибоко осмислює навчальний матеріал, виділяє в ньому головне, визначає методи і прийоми, що допомагають її вихованцям осмислити і  творчо засвоїти тему уроку. Особливої уваги в роботі з учнями вчителька надає розвиткові навичок самостійної роботи, вчить спостерігати і уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, аналізувати і класифікувати, міркувати над можливими причинами і вміти виділяти головне і другорядне в явищах і предметах .Завдання, які пропонує вчителька, вимагають від учнів напруження розумових сил, доказовості суджень і логічного мислення. Відмінною рисою стилю роботи педагога є чітка спрямованість усієї діяльності на досягнення високого кінцевого результату. Враховуючи вікові особливості дітей, інтелектуальний рівень, здатність до самоосвітньої діяльності, пошуково-дослідницької роботи, створює необхідні умови для розвитку їх творчих здібностей.

Вчителю характерна щира, непідробна любов до дітей, турбота про їхній всебічний фізичний і духовний розвиток, творче мислення і високий моральний дух. Людина енергійна, сумлінна, працьовита, емоційна .