Субота, 04.04.2020, 07:48
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Загальноосвітня школа I-III ступенів с.Овлочин

Меню сайту
Форма входу
Годинник
Погода
Корисні посилання
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Життя сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Калькулятор
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Паспорт їдальні

Паспорт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Овлочин

1.1.Адреса,телефон: Волинська область,Турійський район,с.Овлочин, вулиця Незалежності,38,ЄДРПОУ23015783,моб.0671012944

1.2.Прізвище  директора закладу(завідувача):Терещук Тетяна Іванівна

1.3.Прізвище медичного працівника:відсутня вакансія медичного працівника

1.4.Тип закладу: школа, ДНЗ, ПТУ,  інше вказати:школа

1.5.Проектна потужність (вмістимість)закладу/фактична:320 учнів, фактична-57 учнів

 

2.Організація харчування учнів, графік та умови харчування.

Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість

кадрами. Одноразове гаряче харчування-10.40год 1-4 класи;

11.40 5-11 класи. Графік затверджений директором школи, умови добрі.

Кадрами укомплектовані – кухар -1(0.5ст); підсобний працівниу-1(0.5ст.);

комірник -1(0.25ст)

2.1.Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце: 100 місць,0.75м.кв.

2.2.Кількість дітей у закладі:57 учнів

2.3.Харчоблок власний/ орендований_(хто організовує харчування)Харчоблок власний. Організовують харчування відділ освіти, молоді та спорту та  дирекція школи.

2.4.Реєстраційний номер оператора ринку харчових

продуктів: r-UA-0315-147

 

3.Спосіб організації харчування   

 

 

 

ТАК/НІ

Примітка

3.1.

Харчоблок (власне виробництво на сировині)

ТАК

 

3.2.

Привозне харчування, напівфабрикати

НІ

 

3.3.

Буфет-роздаткова

НІ

 

3.4.

Буфет

НІ

 

3.5.

Приміщення для прийому їжі

НІ

 

3.6.

Відсутнє все вищенаведене

НІ

 

 

 

3.7.Впровадження процедур заснованих на принципах НАССР:впроваджується поетапний контроль за усіма етапами приготування страв і продуктів харчування комісією школи, яка затверджена наказом директора школи від 31серпня 2019 року №77

 

 

4.Забезпечення виробництва на харчоблоці:готується гаряча страва( 1 або 2 , чай,компот)

 

4.1.Тип приміщення (типове, спец побудоване, пристосоване)харчоблоку:Cпеціально побудоване.

 

4.2.Відповідність приміщення: відповідає вимогам

 

Стеля -підбита  білим пластиком

Стіни – з цегли, оббиті ДВП, панелі пофарбовані.

Вікна -10 шт, дерев’яні пофарбовані.

Двері  -5 шт. дерев’яні

Підлога вкрита плиткою

Контактні поверхні – столи - 4шт. з нержавіючої сталі, столи дерев/яні пофарбовані - 19шт.

 

4.3.Забезпечення питною водою, яка відповідає гігієнічним вимогам, забезпечення гарячою та холодною протічною водою. Забезпечені питною водою та гарячою і  холодною протічною водою гарантованої якості згідно ДСанПін «Вода питна. Гігієнічні вимоги до якості води централізованого водопостачання» №136\1940 від 15.04.97р. та згідно Результату №4583  санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.08.2019 року мікробіологічної лабораторії ДУ « Волинський ОЛЦ МОЗ України»-  пробо питної води з трубчастого колодязя за досліджуваними  показниками відповідає ДСанПін 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до споживання людиною».

 

4.4.Стан водопровідної         мережі: добрий,гідрогеологічна свердловина №2-

        28.0 м, 2012р.

 

4.5.Стан каналізаційної мережі:задовільний,вигрібний колодязь, збудований 1970 році.

 

4.6.Стан вентиляційної мережі:задовільний, припливно - витяжна система.

 

4.7.Відповідність освітлювального обладнання: природнє та штучне освітлення, лампи розжарювання-6 шт., відповідає нормам -200ЛК

 

4.8.Наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, овочесховища (перелічити) та їх стан: Харчоблок, приміщення для миття посуду, приміщення для прийому їжі, складське приміщення для сухих продуктів,  овочесховище-в задовільному стані.

 

4.9.Достатня кількість та відповідність:

кухонного та столового посуду:

тарілки мілкі-87шт

тарілки глибокі – 88шт

ложки – 68 шт

виделки – 65 шт

чашки – 82 шт

 

 

дошки – 12шт

ножі -13 шт

каструлі – 9 шт

миски – 5 шт

тертка – 2 шт

друшлак -1 шт

черпак -2 шт

сковорідка -2 шт

лоток на хліб -7 шт

лоток для ложок та виделок -10 шт

піднос -4 шт

промаркованого розробочного інвентаря: 12 дошок, 12 ножів,промарковані; достатня кількість

прибирального інвентаря та місць його зберігання:2 відра для миття підлоги, 1 швабра, 1відро- для столів, 1 відро -для  вікон, 1 відро – для панелей; все промарковане , зберігається  у складському приміщенні.

 

4.10.Перелік дезінфікуючих та миючих засобів: рідке мило,антисептик для рук(АХД), кальцинована сода, миючий засіб «Бджілка», дезактин, дизхлор, стериліум.

 

4.11.Достатня кількість, відповідність та перелік технологічного і холодильного обладнання, його стан; холодильне(2 побутових холодильники з морозильними камерами),технологічне( 3 електроплити); все працююче. Наявні електричні ваги та електром’ясорубка; стан хороший.

 

4.12.Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно картотеки та дотримання поточності виробництва; Забезпечується згідно  технологічних карток, наявні калькуляційні картки..

 

4.13.Дотримання вимог до гігієни персоналу, який працює в зоні поводження з харчовими продуктами:

 

-         відповідність кваліфікаційним вимогам: Відповідає. Кухар Павлюк Олена Анатоліїївна, освіта середня спеціальна. Диплом ВС №26068393 від 30.06.2005 року, професія кухар, кондитер. Присвоєна кваліфікація кухар - ІY розряд, кондитер –ІІІ розряд.

 

-         систематичне проведення навчання персоналу: 2 рази в рік

 

-         повнота та вчасність проходження медичних оглядів: пройдено-2 рази на рік

 

-         наявність протипоказань:відсутня


-          забезпечення спецодягом і спецвзуттям, засобами гігієни:

         Забезпечені спецодягом – 3 халати, 3 пари взуття, засобами гігієни – господарське мило, стериліум, антисептик для рук(АХД)..

 

-         наявність інструктивних матеріалів (посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації тощо)Наявні – посадові інструкції, інструкції з охорони праці на  на робочому місці, санітарні вимоги, пам’ятки для миття рук, накази по організації харчування, методичні рекомендації по харчуванню дітей пільгових категорій,методичні рекомендації по  організації харчування  щодо впровадження процедур заснованих на принципах НАССР.

 

4.14.Наявність переліку постачальників;Магазин «Нектар», підприємець Прокоп’юк Світлана Іванівна, ЄДРПОУ 2327002960, ІПН 2327002960; філія фермерського господарства «АМІЛа», «Пекарня «Хлібний край»,ЄДРПОУ41001262, ІПН309589503156.

 

4.15.Наявність супровідних документів на харчові продукти та сировину;Наявні сертифікати на продукти харчування, накладні.

 

4.16.Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування;Забезпечені спецтранспортом.

 

4.17.Ведення документації харчоблоку;Ведеться згідно інструкції:

Перспективне меню-на 2 тижні( відповідно до сезону)

Меню-розкладка на день

Журнал здоровя працівника харчоблоку

Журнал бракеражу сирої продукції

Журнал бракеражу готової продукції

Складська книга обліку продуктів

Відомості про харчування

Звіт по харчуванню та накопичувальна відомість

Журнал температурного режиму холодильного обладнання

Технологічні картки

 

4.18.Відповідність поводження з відходами;Згідно укладеного договору№3 від 02.09.2019 року з директором Костровським Іваном Васильовичем ТОВ « Заповіт новий»  с.Овлочин, Турійського району, Волинської області

4.19.Організація «питного режиму» в закладі; питний бачок у вестибюлі школи.

4.20.Наявність програм лабораторного контролю, оцінка результатів лабораторних досліджень, належне зберігання «добових проб»;Наявні Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 20.02.2019 року, Акт складений за результатами проведення планового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 20.02.2019 року №06/15, Протокол перевірки якості води від 30.08.2019 року; добові проби залишені в повному обсязі, зберігаються правильно, в холодильну при температурі +2С в спец баночках.

 

    

4.21Задокументовані процедури прибирання, миття і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація);затверджено графіки прибирання і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників проводяться згідно укладеного договору  від  _______2019 року  №__ .

 

4.22 Належне зберігання та облік токсичних речовин, в т.ч. деззасобів; відповідають вимогам, зберігаються в недоступному для дітей місці, на висоті, в складському приміщенні.

 

4.23.Наявність аптечки першої невідкладної допомоги. Наявна. Медикаменти-йод,вата,брилі ант зелений розчин, перекис водню, бинт, жгут, лейкопластир, вугілля активоване, анальгін,  валідол, фталазол.

    5.Виявлені невідповідності. Розробочні дошки(12шт)дерев’яні потребують заміни на пластмасові,   питний бачок потребує замінити на питний фонтан.

    6.Пропозиції по покращенню роботи харчоблоку, потреба коштів.

Потреба:

 придбання сучасної електроплити з жаровою шафою,

 придбання  розробочних пластмасових дошок  (12 шт)

 питний фонтан в школу

 заміна 4 мийних раковин

 заміна вікон та дверей

 

 

7.Виконання заходів по усуненню невідповідностей: потреба в коштах

 

 

Дата «___»______2019 року

Підпис      ___________ Т.ТЕРЕЩУК